👉 Vzhledem k tomu, že svatební sezóna je v plném proudu, může se stát, že šaty, které si přejete, budou brzy vyprodané🔥🔥🔥 Přivážíme nejkrásnější a jedinečné šaty 👉 přímo z USA a UK. 😍 Cena šatů je pro Vás konečná ✅ a vy nemusíte řešit otravné záležitosti jako poplatky za DPH✅, CLO✅ a zastoupení v celním řízení 🥳. Prostě nakoupíte a je to 😉. Připravte se proto na svatbu nebo plesovou sezónu 💃 v předstihu ⏳ abyste se mohli těšit na svůj velký den bez zbytečného stresu❣️ Děkuji Michaela 🫶.

Možnosti dopravy

 ZPŮSOBY DOPRAVY - Česká republika 


doprava PPL modion.cz společenské šaty

 

     🇪🇺  🇨🇿  🇸🇰 🇵🇱 🇩🇪 🇮🇹 🇪🇸

 

 

PPL - kurýrní služba Česká republika - doručení na adresu - 109 Kč včetně DPH do 3 Kg

PPL - kurýrní služba Česká republika - doručení do Parcelshopu a Parcelboxu - 89 Kč včetně DPH do 3 Kg

 

PPL - kurýrní služba SLOVENSKO - doručení na adresu - 240 Kč včetně DPH do 3 Kg

PPL - kurýrní služba POLSKO - doručení na adresu - 240 Kč včetně DPH do 3 Kg

PPL - kurýrní služba NĚMECKO - doručení na adresu - 290 Kč včetně DPH do 3 Kg

PPL - kurýrní služba ITÁLIE - doručení na adresu - 315 Kč včetně DPH do 3 Kg

PPL - kurýrní služba ŠPANĚLSKO - doručení na adresu - 315 Kč včetně DPH do 3 Kg

 

ZPŮSOBY PLATBY V CZK

 🇪🇺  🇸🇰 🇵🇱 🇩🇪 🇮🇹 🇪🇸

EU - pokud chcete platit v jiné měně než CZK - přepočet měny na dle sazby FIO BANKY.

 

Platba běžným bankovním převodem, QR platba.stažený soubor (2)

 

Základní způsob platby objednávek - převod v rámci ČR na náš bankovní účet zadáním platebního příkazu. Návod k řešení případných potíží.

Jedná se o klasický  a stále nejbezpečnější převod, zadáním bankovního příkazu v bance. 

Informace o celkové částce, čísle účtu příjemce a variabilní symbol se dozvíte e-mailem s výzvou k platbě (přijde vám do několika minut po objednání).

Při použití této metody je naprosto nezbytné uvést správný variabilní symbol tak, abychom byli schopni platbu identifikovat. V případě, že variabilní symbol neuvedete či jej uvedete chybně, může se zpracování platby opozdit až o několik pracovních dní, dokud ji ručně nedohledáme a nezpracujeme. Platba může být také vrácena zpět, pokud se nám ji nepodaří identifikovat.

Při platbě uvádějte přesnou částku, která je uvedena ve výzvě k platbě. Nesčítejte více objednávek do jedné platby. Takovou platbu akceptovat nebudeme a bude vám vrácena zpět na bankovní účet. 

Převod na bankovní účet v rámci ČR a jeho zpracování našimi systémy trvá 1-2 pracovní dny. Po přijetí a zpracování platby se správným variabilním symbolem obdržíte potvrzení e-mailem. Teprve poté se objednávka považuje za zaplacenou.

Využíváme peněžní ústav Fio banka. Pokud tedy opravdu spěcháte se zaplacením objednávky, můžete vložit hotovost na náš účet na některé pobočce Fio banka (viz. www.fio.cz), případně převést peníze z jiného účtu u Fio banka. V obou případech nám platba dorazí okamžitě.

Písemná, faxová či e-mailová potvrzení o provedení platebního příkazu neakceptujeme, vždy čekáme, až nám peníze skutečně dorazí na účet. 

 

Řešení problému s nepřijatou platbou

 

Pokud jste provedli platbu bankovním převodem, ale neobdrželi jste od nás zprávu o jejím přijetí a v našem systému se objednávka stále tváří jako nezaplacená, zkontrolujte následující:

  • od odeslání platby z vaší banky uběhly alespoň 2 pracovní dny
  • v příkazu jste uvedli správné číslo účtu a kód banky příjemce
  • v příkazu jste uvedli přesnou částku (tak jak byla uvedena ve výzvě k platbě)
  • v příkazu jste uvedli správný variabilní symbol

Pokud chcete platbu u nás reklamovat či oznámit uvedení chybného symbolu či částky, využijte kontaktní formulář a do něj uveďte:

  • datum a čas odeslání platby
  • číslo účtu a kód banky odesílatele
  • číslo účtu a kód banky příjemce
  • částku
  • uvedený variabilní symbol
  • správný variabilní symbol (číslo objednávky)