COVID-19 E-shop v provozu

 

Zpracování a odesílání objednávek eshopu probíhá v běžném režimu.

Prosíme zákazníky,
aby upřednostnili platby platební kartou u dopravce PPL, na e- shopu úhradu zboží bankovním převodem a omezili možnost platby formou dobírky a úhradu v hotovosti.

 

Logo (1)PREVENTIVNÍ OPATŘENÍ PŘEPRAVCE PPL SOUVISEJÍCÍ S KORONAVIRUS/COVID-19

Protože jsme si vědomi důležitosti bezpečného doručování zásilek, zavádíme nejrůznější preventivní opatření, která mají za cíl zajistit ochranu zdraví jak našich pracovníků, tak i zákazníků.

Protože jsme si vědomi důležitosti bezpečného doručování zásilek, zavádíme nejrůznější preventivní opatření, která mají za cíl zajistit ochranu zdraví jak našich pracovníků, tak i zákazníků.

 

Zavedena byla následující opatření

  1. Řidiči jsou vybaveni rouškami a ochrannými rukavicemi, které použijí na žádost zákazníka.
  2. Na všech pracovištích dbáme na zvýšenou hygienu v podobě antibakteriálních prostředků a edukačních nástěnných oznámení. Zaměstnanci byli informováni o způsobech chování, jak minimalizovat rizika nakažení. Zvýšili jsme také frekvenci úklidu pracovišť.
  3. Komunikujeme aktivně nejen s našimi zaměstnanci, ale i našimi řidiči a dopravci a dalšími partnery. Všichni řidiči jsou proškoleni, jak se chránit při doručování zásilek, a zároveň že mají respektovat preventivní opatření našich zákazníků.
  4. Pracujeme na přípravě možných scénářů v případě zhoršení situace, abychom byli maximálně připraveni.
  5. Dodržujeme veškerá doporučení státních orgánů a mateřské společnosti Deutsche Post DHL.

DORUČOVÁNÍ ZÁSILEK PŘÍJEMCŮM V NAŘÍZENÉ ČI DOBROVOLNÉ KARANTÉNĚ

Osoby v karanténě často spoléhají na přepravní společnosti. Proto se snažíme najít způsob předání zásilky s co nejmenším možným rizikem nákazy a s příjemcem domlouváme alternativní způsob doručení či bezkontaktní předání zásilky:

  • Doručení zásilky na domluvený PPL Parcelshop – zásilku zde může za příjemce převzít jakákoliv zastupující osoba, která se prokáže avizační SMS nebo e-mailem
  • Předání zásilky pověřené osobě - např. příjemce je domluven se sousedem nebo někým z okolí
  • Doručení zásilky na bezpečné místo definované předem příjemcem
  • Uložení na depu po dobu karantény příjemce – řidič zažádá o prodloužení úložní doby na depu, kde si může příjemce zásilku po ukončení karantény vyzvednout

DORUČOVÁNÍ A SVOZY ZÁSILEK VE FIRMÁCH S PREVENTIVNÍMI OPATŘENÍMI

Respektujeme preventivní nařízení našich zákazníků a snažíme se jim maximálně vyjít vstříc v jejich požadavcích.

Pokud z nějakého důvodu nedokážeme přes veškerou snahu vyhovět požadavkům našich zákazníků, řidič informuje zákazníka o uložení zásilky/zásilek na depu, kde budou po vypršení standardní úložní doby vráceny odesílateli. V případě nemožnosti svézt zásilky od zákazníka, prosíme zákazníky, aby se obrátili na náš zákaznický servis (225 331 600), kde se pokusíme ve spolupráci s depem domluvit alternativní způsob převzetí zásilek.

1200x630_PlatbyJesteRychleji_final

 
Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie.
Více informací.